Один з лідерів виробництва мастильних матеріалів у світі, компанія Castrol, уклала договір з першим в світі розробником і виробником пляшок з целюлози Pulpex.

Нагадаємо, що компанія Pulpex ще в середині минулого року представила на ринок свою унікальну розробку: пляшки, виготовлені повністю з целюлози рослинного походження, тобто по суті з паперу. Такі пляшки отримують шляхом пресування спеціальної пульпи в формах, з наступним сушінням і внутрішнім напиленням спеціальних покриттів, сумісних з товаром, що розливається в пляшки. Отримана таким чином пляшка зроблена з повністю відновлюваного матеріалу, що переробляється, взагалі не містить ПЕТ, залишає істотно менший вуглецевий слід, ніж пляшки з ПЕТ або скляні. На даний момент ці пляшки підходять для холодного розливу харчових негазованих рідин. Однак їх творці постійно працюють над удосконаленням свого дітища і розширенням сфери їх застосування.

Одним з перших інвесторів компанії Pulpex став виробник алкогольної продукції - компанія Diageo, який вже анонсував вихід в 2021 році одного зі своїх брендів, віскі Johnnie Walker, в паперовій пляшці. Крім Diageo розробки Pulpex зацікавили таких гігантів як PepsiCo, Unilever і GSK Consumer Healthcare. У минулому році вони створили партнерський консорціум для підтримки подальших вдосконалень пляшки Pulpex. І ось 5 травня 2021 року до цього консорціуму приєднався і Castrol.

Звичайно, кожна з компаній найбільш зацікавлена у використанні паперової пляшки саме для своїх продуктів. Що значно прискорює розробки, тому що вони ведуться паралельно в декількох напрямках. І дуже ймовірно, що перші паперові пляшки на прилавках супермаркетів ми зможемо побачити вже в цьому і наступному році.

Використано матеріали сайтів pulpex.com, packagingstrategies.com.