Сьогодні ми розповімо про нове поняття, що починає зустрічатися в інформаційному просторі пакувальної промисловості. Нове, та не зовсім нове. Пам'ятаєте, порівняно недавно ми писали про використання qr-кодів у дизайні упаковки. Тоді ми коротко розповіли про можливості цієї технології. Зараз поговоримо про це детальніше.
Дійсно, поняття підключена упаковка тісно пов'язане з використанням qr-коду на упаковці та підключенням покупця через нього до веб-додатку. Усі переваги покажемо на прикладі бренду екзотичних фруктових напоїв Banga, що належить Schweppes International. Компанія з виробництва фруктових соків з Французької Вест-Індії Jus de Fruits Caraïbes, яка випускає цей бренд, використовуватиме інтерактивний досвід підключеної упаковки, щоб розповісти споживачам Banga про екологічну стійкість та дозволити їм сканувати QR-коди на упаковці, щоб грати в ігри.
У додатку є інформаційний розділ, який розповідає про можливості вторинної переробки упаковки соку та про нові прив'язні кришечки, які стануть обов'язковими в Європі з літа 2024 року. Також у додатку покупець може взяти участь у вікторині з питаннями про переробку картонних коробок та про бренд. Лідери таблиці вікторини одержують від компанії невеликі призи. Ну і нарешті, у додатку є нескладна гра, в якій можна нарізати фрукти на сік. Це те, що бачить покупець.
З маркетингової точки зору цей додаток відстежує взаємодію покупця з продуктом у реальному часі. І може надати статистику щодо переваг продукту, середнього часу взаємодії, геолокації, кількості відвідувачів, у тому числі тих, що повернулися, репостах в соціальних мережах, включаючи персональні дані, що відповідають вимогам GDPR. Все це дозволяє компанії чіткіше побудувати свою маркетингову політику.
Популярність підключеної упаковки серед компаній дедалі більше зростає. Поступово вона перетворюється на повноцінний медіаканал, який може відігравати істотну роль у просуванні бренду.
Використані матеріали сайту packaginginsights.com