Використання в упаковці замість первинного пластику рослинного полімеру поліетиленфураноату (PEF), що повністю переробляється, набирає обертів. Тепер цей матеріал використовуватиметься для пакування продукції компанії LVMH Group (Moët Hennessy Louis Vuitton).

Постачальником PEF для упаковок парфумів та іншої косметичної продукції конгломерату предметів розкоші стане компанія з Нідерландів Avantium. На даний момент компанія активно розвивається, будуючи новий завод з виробництва фурандикарбонової кислоти (FDCA) із цукрів рослинного походження. FDCA – це важливий компонент у створенні PEF, який, за словами представників Avantium, є міцнішим та має кращі захисні властивості, ніж звичайний пластик на нафтовій основі, забезпечує чудовий захист та зменшує загальну кількість упаковки, необхідної для будь-якого продукту.

Як повідомляється компаніями, випробування упаковки PEF для косметичних брендів LVMH, таких як Parfums Christian Dior, Givenchy Parfums та Guerlain, пройшли успішно. Очікується, що упаковка продуктів у цей матеріал сприятиме ширшому впровадженню PEF на ринку косметики та розвитку економіки замкнутого циклу загалом.

Цікаво, що практично одразу після підписання договору з LVMH Group, компанія Avantium підписала ще один великий договір на постачання PEF – цього разу з бразильською пивоварною компанією AmBev, яка входить до складу AB InBev Group, найбільшої пивоварної компанії у світі. AmBev закупить PEF для виробництва пляшок для безалкогольних напоїв. Крім того, Avantium бере участь у проекті Paboco з виробництва пляшки із волокна покоління 2.0 для Carlsberg Group.

Використані матеріали сайтів packagingeurope.com, avantium.com.