Не секрет, що пандемія Covid дала дуже сильний поштовх розвитку електронної комерції та інтернет-продажу і як наслідок збільшилася кількість поштових пересилань. Прогрес не стоїть на місці і глобальна боротьба за екологічність упаковок торкнулася і упаковок для пересилки товарів. Особливого інтересу, на наш погляд, заслуговують дві інновації, про які й піде мова нижче.
Швейцарська компанія Fromm Packaging Systems зовсім недавно представила свій новий амортизуючий продукт на паперовій основі. Airpad по суті являє собою паперову прокладку-подушку, наповнену повітрям. Він відмінно замінює собою прокладки на пластиковій основі або м'ятий папір. Як заявляє виробник, Airpad на 90% складається з повітря і лише на 1% з паперу. Також він може бути перероблений разом з будь-якою іншою паперовою продукцією. Рулони Airpad виготовляються на невеликій машині Airpad 150, що продається компанією і заявлена як невибаглива в обслуговуванні і проста у використанні.
Австралійська компанія Hero Packaging пішла ще далі в боротьбі з пластиком в упаковках. Ця компанія створила новий матеріал для поштових пакетів, який компостується в домашніх умовах і при цьому водонепроникний і довговічний як пластик. Асортимент продукції Hero складається з матеріалів на рослинній основі, таких як PLA, і сертифікованого компостируемой матеріалу PBAT на основі кукурудзяного крохмалю. Для переробки пакета слід відокремити від нього поштову етикетку, потім порізати на шматочки і помістити в компост або відро для сміття. Пакет повністю руйнується і перетворюється в компост через 90-120 днів. Зараз компанія працює над створенням повністю компостуємої липкої стрічки (скотча), що використовується для пересилань.
Використано матеріали сайту packworld.com.