Раніше ми вже писали про пілотний проект Coca Cola із відмовою від стандартних етикеток на пляшках Sprite. Однак виявляється це не поодинока кампанія, а тенденція, що досить швидко розвивається на ринку напоїв. Ба більше, ця тенденція вже починає підкріплюватися законодавчими нормами.
Першою ластівкою в законодавстві, як не дивно, стала Південна Корея, де з 1 січня 2026 року заборонено продаж неалкогольних напоїв у пляшках з етикетками. При цьому норми, за якими продавець має надати покупцю повну інформацію про товар, теж ніхто не скасовував. Як же в цьому випадку бути, спитаєте Ви?
Але попит народжує пропозицію. І така пропозиція вже з'явилась на ринку пакувального обладнання. Компанія Domino Printing Sciences (Domino) оголосила про запуск нової лінійки машин, призначених для друку змінних даних та машиночитаних кодів, включаючи QR-коди, на кришках з поліетилену високої щільності. Додавання таких кодів може забезпечити посилання на всі дані, які зазвичай потрібні на етикетках продуктів, допоміжні програми, включаючи відстеження продуктів, надання інформації про переробку продуктів та інформацію про споживачів.
Представлені станції друку Domino можна адаптувати до різних варіантів виробничих ліній з розливу напоїв. Можливий високошвидкісний друк незакріплених кришок та закупорювальних засобів поряд з лінією, а також маркування вже наповнених пляшок у режимі реального часу. Станції оснащені попередньою та подальшою обробкою надрукованих кодів для забезпечення адгезії та довговічності коду, а також інтегрованим машинним зором для автоматичного огляду та перевірки коду.
Декілька подібних станцій вже були продані та встановлені на заводах південнокорейських виробників напоїв та отримали дуже позитивні відгуки.
Використані матеріали сайту domino-printing.com.