Свято наближається ... І на цей раз воно буде ще більш яскравим. Компанія Wilkins Group, яка є одним з провідних виробників упаковки в Британії, на замовлення Marks & Spencer розробила етикетку для пляшок зі світлодіодним підсвічуванням.
Ця етикетка вже прикрасила знаменитий Різдвяний лікер Marks & Spencer з сухозлітним золотом, перетворивши і без того оригінальний напій і дизайн в святкове диво. Знадобилося півроку співпраці фахівців Wilkins Group і Marks & Spencer, щоб отримати такий прекрасний кінцевий результат. І хоча початкова концепція такої упаковки з'явилася ще близько п'яти років тому, як зазначає Джастін Уілкінс, директор з продажу та маркетингу Wilkins Group, проте її впровадження у виробництво відбулося вперше.
Світлодіодне освітлення вмикається кнопкою, розміщеної по центру нижньої частини етикетки, і за тривалістю світіння працює 45 секунд. Кнопка розрахована на 700 натискань.
Містер Уілкінс зазначив трудомісткість і складність виготовлення подібних етикеток, що світяться, проте їх успіх вже такий, що він дозволив собі натякнути на якісь майбутні літні розробки і можливе колекціонування пляшок з такими етикетками.
Використано матеріали сайту packagingeurope.com, твіттер-каналу @Wilkins_Group.