Один з найбільших європейських продавців і виробників Tesco оголосив про запуск лінії засобів для чищення в спреях в упаковці багаторазового використання. Це буде продукт власного виробництва компанії, і він надійде у продаж у супермаркетах бренду вже наступного тижня.
Суть полягає в тому, що після того, як засіб для чищення в спрей-флаконі закінчиться, покупець може придбати спеціальні капсули з концентратом даного засобу, що розчиняються в простій воді. Таким чином, і покупець і продавець одержують суттєву фінансову економію за рахунок купівлі-продажу невеликої картонної коробочки замість масивного пластикового флакона. За даними Tesco, понад 10 мільйонів пластикових деталей, з яких зазвичай складається спрей та флакон, можна було б заощадити на рік, якби споживачі, які вже купують продукти цієї торгової марки, почали б використовувати багаторазові концентрати.
Слід зазначити, що сама ідея використання багаторазових пластикових упаковок для побутової хімії не нова для нашої країни. Капсулами з засобом для чищення туалетів або рідким милом в одноразових пакетах, з яких воно переливається в баночку з дозатором, у нас нікого не здивуєш. Однак ідея виробництва концентратів для засобів для чищення в спреях і продажу їх в невеликих розчинних капсулах в нашій країні здається ще не миготіла. Хоча, вона має досить високий потенціал.
Використані матеріали сайтів tescoplc.com, packagingeurope.com.