3D реальність як елемент привернення уваги все більше входить в наше життя. Картинки, що оживають через додаток, виходять із граней книг і ігрових карток. Маркетинг зауважив успіх починання і продовжує його розвивати.

На цей раз до картинкок, що оживають, вдалася вірменська студія Backbone Branding, яка розробила на їх основі барвисті етикетки для джемів Mrgastan. Кожна етикетка сама по собі вже майже витвір мистецтва, а коли вона оживає - ефект приголомшливий. Картинка на екрані телефону перетворюється в віконце в природу, оживають тварини і рослини, історія виходить далеко за рамки статичного зображення. І все це доповнюється звуками природи і прекрасною музикою.

Саме природу Вірменії, її самобутність і красу, і хотіли показати творці етикеток. Через фрукти Вірменії привернути увагу до країни і її неповторності.

{youtube}sJMLrL85X00{/youtube}

Використано матеріали сайту backbonebranding.com